Monday, March 16, 2009

VENTER FORTSATT..

Ingen valper kom i natt heller så nå har jeg lagt bort tempen og tatt frem pensumboken igjen. Jeg ringte derimot veterinæren pga de lave temperaturene og hun sa hun egentlig kunne tenkt seg at Lillemor kom innom så hun fikk undersøke henne, hun har jo ganske lav temperatur selv om hun kanskje har en litt lavere normaltemp enn andre hunder. Jeg forklarte at jeg fortsatt kunne kjenne valpene bevege seg der inne og Lillemor har for første gang så vidt begynt å grave litt så vi bestemte oss for å ha is i magen en dag til:) Det jeg er redd for er at valpene blir så store at hun ikke vil klare å føde de selv, for nå er hun sprengklar! Det er et ork for henne å gå ut å tisse.. Men gravingen er definitivt et lys i enden av tunnelen:)

HOHO..nå graver hun igjen...håååååp:)

3 comments:

Jatte said...

Hehe, fortsatt ingen valper nei :P
Regner med det skjer iløpet av dagen da ? :D

caroline said...

e håpe d;) men det har jo e gått å trodd hver dag no,hehe.. Lillemor takler dette mye bedre enn me, men e passa på å ikke vise ho at e e litt utålmodig og spent.. Vil ikke stresse ho:)

Jatte said...

Hehe, skjønner det :)
det burde jo skje noe snart nå da :P


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv