Sunday, March 15, 2009

INATT SKJER DET!! TROR JEG...;p

Idag har jeg følelsen, IGJEN, på at det nærmer seg. Temperaturen til Lillemor har som regel vært lav på morningen, steget, og vært lav igjen på kvelden.. Men ikke idag! Da jeg tok tempen når jeg stod opp var den 36,3 og den har iløpet av dagen stabilt steget oppover.

09.00: 36,3
11.20: 36,4
13.30: 36,4
15.20: 36,7
17.00: 36,9
18.00: 37,2

Ja, jeg vet.. jeg tar tempen veeeeldig ofte!hehe.. Men jeg blir så utålmodig og tempen er noe å se frem til.. " Er det en forandring nå?".. Om det ikke skjer noe denne gangen så ringer jeg veterinæren igjen, synes det er rart at hun skal synke så lavt hele tiden uten at noe skjer.
Vi krysser fingrene..igjen;)

1 comment:

Jatte said...

Følger spent med ;)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv