Monday, March 16, 2009

DETTE BLIR EN LANG NATT

Lillemor startet dagen idag med å begynne å grave litt (temp 36,3), i ett tiden begynte hun å puste fortere og fortere, tegn på at hun stresset. Når klokken nærmet seg halv fire startet pesingen og det holder hun fortsatt på med. Ene øyeblikket ligger hun å rolig og andre øyeblikket sitter hun å peser og stresser. Hun har holdt på lenge med dette nå og jeg tror hun begynner å bli sliten, ikke vil hun spise eller drikke noe heller. Skjer det ikke noe i natt er det noe som ikke stemmer så da bærer det til veterinæren, men klokken er bare halv ett nå så natten er jo nettopp begynt.. Jeg satser på en natulig fin og "vellykket" fødsel:):) Wish me luck:)

4 comments:

Jatte said...

Masse lykke til til dere begge to :))

Jatte said...

Hei :)
Gratulerer så mye med valpene :)
Gleder meg til og se bilder av de søte små..

Hilsen Jannicke :)

caroline said...

Jeg regner med du har fulgt med på doggis.no?

Jatte said...

Snakket med Synnøve på msn bare, hu som sa det :)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv