Saturday, March 7, 2009

TA GJERNE KONTAKT

Lillemor er nå 51 dager på vei:) Idag var vi på en liten tur med henne, men det begynner å bli tungt å bevege seg nå, vagger av gårde:) Hun sover mye og spiser godt! Det er ikke lenge til valpene blir født og jeg tipper de kommer neste mandag (16mars), forhåpentligvis alle friske og sunne(krysser fingrer)! I forgårs kjente jeg første sparket og nå er det et lite fotball lag i magen, spennende.
For evt valpekjøpere så er det bare å ta kontakt, send meg gjerne en mail:) Skriv hvem du/dere er, hvor bor dere, hvorfor vil dere ha mops, hva skal dere bruke mopsen til (familiehund, utstillingshund osv), har dere hatt hund før, har dere omplassert hunder før osv osv...
Som jeg har skrevet på bloggen før så ble det sett 7 valper på røntgen bildene, men det er ingen garanti for at alle overlever (uheldigvis). Derfor blir det ikke lovet bort noen valper før valpene er født og blitt minst en eller to uker gammel. Er alikevel greit å ha kontakt fra begynnelsen av av så jeg kan bli kjent med deg/dere og omvendt selvfølgelig. Bor dere i nærheten av Bergen så dere kan komme på et besøk eller to mens valpen er med moren sin er dette et pluss, er også fint om dere er ifra Ålesund`s området siden vi kommer der ifra og vil flytte tilbake dit med tiden. Det er derimot ikke noe krav å komme fra Bergen eller Ålesund, hadde bare vært kjekt å ha de i nærheten så jeg får sett de igjen:) Som sagt, ta gjerne kontakt, jeg svarer:)
Caroline_slatlem5@hotmail.com

ps: Valpene kan få både fawn eller svart pels, dette er fordi det er mye fawn i familien til boris (faren) og også litt i Lillemor`s.

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv