Wednesday, March 4, 2009

7 VALPER PÅ VEI!!!!

Idag var vi med veterinæren og tok røntgen bilde av magen til Lillemor, jeg hadde tippet 3 eller 4 stykker, men nei... Veterinæren sa bare " OJ" når hun så røntgen bildene.
Ikke 1, ikke 2, 3, 4, 5, eller 6, men 7 valper!!! Jeg ble helt gelè i bena når jeg hørte antallet og studerte bildet nøye og telte alle de små hodene, bare for å forsikre meg;=) Nå gler jeg meg enda mer, bare å se alle de små i magen gjorde at jeg fikk maaaaange sommerfugler i magen:) Dette blir mye arbeid, men mye gøy også:):)

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv