Sunday, March 8, 2009

FERDIG VALPEKASSE

Dette bildet ble tatt av Lillemor for noen dager siden, mener på at hun er 49 dager på vei der:) Jeg synes hun blir større for hver dag nå, vagger mer og mer. Valpene er blitt veldig aktive og du kan se på magen at de spreller og sparker:)

Her er da inngangen til valpekassen, Rune skulle kun ha det beste til Lillemor så han kjøpte inn lås og dørhåndtak..:P

Lillemor sitter å venter på at noen skal åpne døren for henne:)


Nå er "tissegitteret" på plass, blir spennende å se om det var et godt tips dette. Må nok sikkert lære valpene at tissingen skal foregå på gitteret så jeg regner med at det blir litt søl før de forstår det. Veggen mellom sengen og gitteret blir selvfølgelig fjernet når valpene er tre uker gammel:)


Her har vi da valpekassen litt på avstand, fordi vi skal ha en plastkasse under tissegitteret måtte sengen ha bein og da måtte vi jo selvfølgelig lage en "rampe" opp til inngangen:) Var faktisk litt artig å bygge kassen, Rune var veldig engasjert og flink:)

3 comments:

Jatte said...

Hehe, så fin kassen ble :)
Å, ser hun er blitt stor, når man ser før bildene av henne :)

Så spennende dette er :)

Hilsen Jannicke & Nicolai :)

caroline said...

Takk:) Ja, vi blei ganske fornøyd med valpekassen til slutt!:)
Idag skal vi kjøpe en febermåler så vi kan finne ut "normaltempen" hennes..:) Er ikke lenge til den vil begynne å svinge og når den begynne å synke da skjer det noe..:) speeeeeeent!

Jatte said...

Hihi, sjønner godt att du er spent ..
Må innrømme jeg er ganske spent selv :P hehe :)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv