Wednesday, March 11, 2009

FØDSEL ELLER IKKE FØDSEL?

Nei dette er ikke lett å skjønne seg på, spørs om hun kanskje har lurt meg. Jeg har nå målt feberen hennes jevnt utover dagen:

(igår kveld): 36,9
10.30: 36,6
12.40: 37,3
15.20: 37,2
16.39: 37,4
18.05: 37,4
19.55: 37,6
22.30: 36,6

Fikk foressten fire forskjellige utslag på den siste, (siden det var så lavt tok jeg å målte flere ganger for å være sikker) og da fikk jeg resultatet fra 36,5 - 36,9...
Rart at hun skulle droppe så fort etter å ha steget jevnt hele dagen, er det nå det store droppet kommer kanskje? Var det første bare et "forbered deg dropp"? hmmm.. dette blir nok en vanskelig natt, kommer ikke til å klare å sove! Planen nå er vel å sette på vekkerklokken med jevne mellomrom så jeg kan sjekke hvordan det går med henne og ta tempen.
Kommer det ingen valper inatt så må det vel komme noe imorgen, eller? Dette er ikke bra for psyken,hehe..:) Vi holder ut så lenge, det er uansett Lillemor som er heltinnen her:)

4 comments:

Jatte said...

Oi, skjedd noe ennå ? :)

Hilsen Jannicke & Nicolai .

caroline said...

Ikke noe enda nei..
temperaturen hennes sank enda engang idag, helt ned til 36,2.. Kanskje e d no oppblokkinga begynne!? Sitte bare å venta og venta.. Lillemor bare sover,hehe..

Jatte said...

Hehe, hun tar det vell med ro ja :)
De kommer nok snart da vill jeg tro..
Ihvertfall iløpet av helgen tipper jeg da :P

Men er jo bra att dem holder seg der litt til også da..
Er jo egentlig litt tidlig sånnesett ? :)

Lykke til, til både dere og Lillemor :))

caroline said...

Idag er hun på dag57 så nå er det "sikkert".. valpene skal komme en gang mellom dag 57 - 67.. For førstegangsfødende og for hunder med stort kull e d vanlig at dem kommer litt tidligere:) Tippa d skjer nokke i helga ja...
klare ikke vente mer!!


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv