Wednesday, March 11, 2009

SKJER DET NOE NÅ?

Lillemor hadde et temperaturfall ned til 36,9 igår kveld og det var helt nede i 36,6 når jeg våknet, ringte veterinæren og hun sa at fødselen kunne starte i løpet av dagen!!! Rundt ett var temperaturen oppe i 37, 3... Enten forbereder hun seg på fødsel eller så er det jojo temperaturer som er ute å lurer. Hun er nå 55dager på vei så det er litt tidlig, men veterinæren sa at det ville gå bra med valpene, må bare passe ekstra godt på dem. Vi får bare vente å se hva som skjer, nervepirrende saker..

Jeg skal holde dere oppdatert:)

2 comments:

Jatte said...

Oioioi :)

*spent*

caroline said...

ja gjett!!
Vet ikke om det var bare en jojo temperatur eller om det virkelig var det skikklige droppet før fødselen starter.. ingenting skjedd enda, men dem lika jo å føde om natta, det blir en lang natt på me ja..:/
Spennende:)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv