Friday, March 13, 2009

INGEN VALPER ENDA

Lillemor sin temperatur synker og stiger hele tiden, igår var den ned på 36, 2, men ingen valper. Jeg har snakket med veterinæren igår og vi kom fram til at Lillemor muligens har en litt lavere "normaltemp" enn andre hunder, for egentlig vil jo en temperatur ned på 36,2 tyde på at fødselen er igang. Nei, de valpene driver bare med psykisk terror mot meg,hehe.. Tipper de kommer i helgen for nå klarer jeg snart ikke vente mer;)
Idag fikk jeg tak i valpebånd på vestkanten zoo, det er små valpebånd i forskjellige farger så vi kan se forskjell på valpene:) Tror prisen var 35kr per stykk. Hadde egentlig tenkt å bare satse på at jeg klarte å skille de uten noe merker, men bedre å være på den sikre siden og 35kr er overkommelig:) Lillemor har sovet myyyyyyyye i det siste og vulvaen er svulmet opp, det virker som hun nærmer seg fødsel. Magen er også sunket litt og nå er hun så stor at det er tungt å bevege seg så jeg tror det skal bli deilig å få de ut:)

Tikk takk tikk takk.... vente vente vente....

3 comments:

Jatte said...

Hihi, så spennende :)
Jeg er stadig inne på bloggen din å titter i håp om å få høre att valpene er født :D

Kan tenke meg det er nervepirrende for deg og gå og vente og vente ..

Lykke til.

Hilsen Jannicke .

silje/cathrine said...

Så fin blogg da! Skal følge spent med, og håper det kommer noe snart!! Kjempefinkasse dere hadde bygd og! Lykke til!!

Silje

Jatte said...

Har det skjedd noe ?? :D


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv