Sunday, March 15, 2009

FORTSATT INGEN VALPER:(

Jeg har visst glemt å holde dere oppdatert her, er jo ikke bare jeg som er spent:) Det har ikke skjedd noe enda, jeg sitter fortsatt å trommer med fingrene! Derimot har det skjedd en forandring i temperaturmønsteret til Lillemor, som regel starter Lillemor sin temperatur på 36,9(37,0) på morningen, så stiger den til toppen 37,7 før den synker igjen til kvelden. Igår derimot var temperaturen helt stabil, den lå mellom 36,9 - 37,1 hele dagen, og det er jo noe nytt!:) Alt blir sett som et lys i enden av tunnelen, hehe.. Rune mener jeg er blitt helt tullete av disse temperaturmålingene.. I natt våknet vi klokken to av en pesende og stresset Lillemor, jeg trodde selvsagt at "nå skjer det noe", men jeg tror hun bare var for varm. Vi åpnet opp vinduet og ga henne vann, men det hjalp ikke. Siden hun er blitt bortskjemt med å få sove i sengen med oss så vil hun ikke sove noen andre plasser uten å tro at vi straffer henne, derfor flyttet jeg dynen min inn på sofaen å sov på stuen sammens med henne så hun kunne ligge på gulvteppet hvor det var kjøligere. Ja, jeg vet... men hun er mamma`s lille gullunge.. Også er hun gravid, med en altfor stor mage, er hardt for henne og da må jeg få lov å skjemme henne "litt" bort;) Skal se om jeg kan ta noen nye bilder av henne så dere kan se hvor stor hun er blitt nå, men det er ikke så lett å se akkurat hvor STOR hun faktisk er nå, bilder er ikke like bra som å se henne "live", hehe..

1 comment:

Jatte said...

Å søern å :P
Var sikker på at noe hadde skjeddd jeg nå, at du var altfor opptatt med valpene til og opdatere :P hehe ..

Jaja, NÅ er det ihvertfall ikke lenge igjen da ;)

hihi
Hilsen Jannicke .


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv