Wednesday, March 18, 2009

LITT FLERE BILDER

Her er bildene jeg lovet, de er ikke av den beste kvalitet, men dere får nå et inntrykk av hvordan de ser ut. Grunnen til at bildene er litt dårlige er fordi vi kun har datakabel til mobilen. Synnøve(mamman til boris) kommer kanskje på besøk på søndag og hun har skikklig kamera så da kan vi legge ut noen bedre bilder:) Guttenavnene er blitt litt omrokkert, detter er fordi jeg ombestemte meg litt:)

Agatha Christie, Svart tispe med langt smalt merke på brystet.





Abraham Lincoln, fawn hanne.






Albert Einstein, hvit hanne med hvit opp-ned-hjerte på brystet.






Anne Boylin, helt svart tispe.









Alexander Den Store, Svart hanne med trekantet hvit merke på brystet.







Amalie Skram, Svart tispe med en liten hvit flekk på brystet.





Her er den som tilslutt fikk navnet Augustus, han måtte vi desværre avlive pga åpen gane..:( Ikke noe enkel avgjørelse og vi har felt flere enn en tåre.. Men det var nødt å bli gjort, valpen fikk ikke til seg næring og ble svakere og svakere.. Vi fikk bekreftet med dyrelegen at åpningen gikk langt bak også.




3 comments:

Victoria said...

Å så fine valpiser :)Nå er det de åpner øynene?
Mye å gjøre hos dere nå tenker jeg! Men trodde det var Abraham Lincoln som hadde åpen gane, og Alexander den store som var fawn jeg :/
Hmm. samme det egentlig. Flotte hele gjengen.

caroline said...

D stemme nok d, men e har forandra litt på navna..
Abraham L= Fawn
Alexander = Svart med trekant
Albert E= Svart med "hjerte"

Valpane åpna øynene sine når dem e rundt to uke gamle:) Det e ikke så mye arbeid enda, Lillemor e flink, men d blir en del bæsjestimulering..

Jatte said...

Så nydlige og SMÅ :)
jeg hadde vært redd for og "ødelegge" dem jeg :P hehe ..

Veldig trist med lille augustus som måtte avlives, men det er jo til det beste for ham da, hjelper jo litt og tenke på det også i en sånn situasjon :)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv