Sunday, May 13, 2007

VÅRMØNSTRING I BERGEN

Idag tok vi turen til vårmønstringen for motorklubber her i Bergen, Rune er bilfrelst så dette passet han godt! For meg? Tja, det var jo mange tøffe biler og jaggu med var der ikke en del hunder også! FLOTT! Litt til begge parter,hehe...:) Jeg og Lillemor står bak den røde bilen på bildet, tenkte jeg skulle nevne det!:)

Her poserer jeg og Lillemor foran en veteran bil, kan tenke meg det må ha vært artigt å vært til stede da alle kjørte rundt i slike biler:)

Her har vi en turkis Cadilac (tror jeg), det er en sånn vi skulle kjørt i på en øde landevei, hehe:) Ja, jeg har nok sett for mange amerikanske filmer;)


I garasjen holdt gatebilene til, masse farger og mye hestekrefter! Rune likte seg nok ekstra godt her, sammens med andre "bilfyrer";)


Tror ikke du det at vi møtte broren til Lillemor på vårmønstringen da!? Lillemor hadde ikke sett Doffen siden hun var hjemme med moren, altså 4 uker siden! Jeg tror ikke Doffen helt visste hvem han hadde møtt på i begynnelsen og var både litt usikker og redd, men så kan jo Lillemor vær litt tøff i trynet av og til da,hehe:) Neste gang vi skal ut på mopse tur med mamman og broren & co (den andre broren heter foressten også Doffen) så skal vi dra med oss Monika og Doffen også! Det skal nok bli kjekt:)

Etter en liten stund begynte Doffen og føle seg litt tryggere og vips så var de igang! De hoppet og leikte i nesten 20 minutt:) Lillemor hadde det storartet og det tror jeg Doffen også hadde:)


Som du ser så gikk det i ett sett, med bare små pauser hvor de stoppet og snuste og ga hverandre en "jeg er glad i deg nuss":)

Jeg er veldig fasinert av bobler, synes de er så søte og små, nesten som en liten rund mops:)



På vårmønstringen var der alle slags biler, både gamle og nye:)Noen hverdagsbiler, varebiler, busser, limousiner,racerbiler og militærbiler:)


Jeg måtte ta med bildet av denne Pontiac Firebird`en, syntes bildet av "firebird`en" på panseret var litt stilig! Gamle sportsbiler har en egen sjarm iforhold til det som er nå:)



Rune hadde så lyst å ta bilde av meg og lillemor for å vise kontrasten mellom oss og denne svære bilen:) Ja, jeg vet, det får ikke meg akurat til å se ut som en modell på 1.80..haha.. Neinei, vi får være takknemlig for de centimeterene vi har fått:):) Alt i alt, en flott søndag:)

1 comment:

Umbrella's said...

Heisann!
Stilig at du traff Doffen da. Vi må treffes alle mann så vi kan la gjengen få leke litt. Det skal bli artig med Doffen, Doffen og Lillemor hehe. Grådig god på å finne unike navn hehe.
Ha en riktig god 17.mai, kanskje vi treffes i byen??


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv