Tuesday, May 8, 2007

OPPLEVELSESRIK TUR TIL ÅLESUND

Her er noen bilder fra helgen:) Lillebroren min Brian ble på søndag konfirmert og da måtte jo såklart jeg, rune og Lillemor fly til Ålesund å delta på festen:) Desværre ble det mye stress på flyturen så jeg glemte helt å ta noen blider av Lillemor`s første flytur.



Her er kaken mamma har fått konditoriet til å lage for broren min:) Er den ikke fin vel? Skjønneste gutten i verden:)

Brian er ferdig pyntet og klar til å dra til kirken for å bli konfirmert:) Mon tro om det var litt sommerfugler i magen?! Pappa er i bakgrunnen:)

Sermonien i kirken er ferdig å da må vi selvfølgelig ta noen bilder:) Tror derimot ikke at Brian likte at søstrene snuse sto å klemte å koste på han foran de andre konfirmantene,hehe:)


Lillemor hadde fått verdens beste barnevakter mens vi var i kirken og under middage, hun tibringte dagen med venninnene mine Lene og Susann:)Men på ettermiddagen fikk Lillemor komme i selskap også og hun ble veldig popuær:) Søkenbarnet mitt Tora (bildet) ble helt forelsket og Onkel fikk klar beskjed at e sånn måtte han også kjøpe,hehe:)


Brian har hatt en liten prøverunde med hund i helgen og gått ut på doturer hele tiden:) For om to uker skal han hente konfirmasjonsgaven han fikk med mamma og pappa, nemlig en schæfer tispe! Så forhåpentligvis blir dette Lillemors nye bestevenninne:)



Jeg syns Lillemor er verdens fineste og mest sjarmerende hund i verden, bare se på henne! Hvem kan si noe annet?!hehe


Her er de to kjekkingene våres:) Stig til venstre er min søsters forlovede og Rune til høyre e da "pappan" til Lillemor og samboeren min:)<3>

Jada, jeg viste stolt Lillemor frem til alle i selskapet:):) Nybakt "mamma" jeg,hihi:)


Her sitter Lillemor på fanget mitt, har til og med pyntet hun litt for anledningen med rød sløyfe:)
Lillemor hadde det utrolig kjekt i Ålesund og solte seg i all oppmerksomheten:) Hun er en helt herlig hund!!! Det blir kos i sommer når vi skal ta henne med tilbake og til og med dra på hyttetur med familien og deres nye scæfer tispe:)

1 comment:

Umbrella's said...

Ser hun var midtpunktet ja;) Hun er en herlig lita jente. Full i fart ihvertfall!
Kjempekos å treffe dere. Det skal vi fortsette med. Neste gang får vi ta litt bilder av vidunderbarna våre.
Doffen hilser masse til søstra si!!


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv