Thursday, May 17, 2007

GRATULERE MED DAGEN ALLE SAMMEN


Her er jeg "mamman" og Lillemor foran "lysthuset" i sentrum, dette er i begynnelsen av feiringen og Lillemor har enda litt energi i kroppen:) Vi kom ikke til byen før ett tiden (søsteren til Rune skulle vær reporter for NRK så det måtte vi få med oss før vi dro), pga dette fikk vi ikke med oss toget:/ Kanskje like greit så slapp Lillemor det stresset:)


Her er Rune, "pappan", og Lillemor:) Lure på hvilke lyder det var Lillemor lyttet til på dette bildet, hun ser litt små nyskjerrig ut:)


I byen var der tivoli og da måtte vi selvsagt prøve "spillebodene" for å vinne henne en bamse. Siden vi ikke har noen små å vinne bamse til er jo det bare en selvfølge at man prøver å vinne en bamse for hunden sin, hehe:) Vi fikk to gevinster: en apekattbamse(bilde) og en plommebamse:)
Apekatten gikk fra å se helt ny ut til å se ut som en godt brukt 6års gammel bamse på et par timer;)


I løpet av dagen måtte magene fylles, også Lillemors:) Vi fant en plass i skyggen så Lillemor kunne slappe av og spise tørrforen jeg hadde tatt med til henne:)


En liten periode var vi ilag med søsteren min Malin og forloveden hennes Stig:) Lillemor kjenner igjen begge med engang hun møter de og blir veldig ivrig:)

Her sitter Lillemor med bamsen sin og maten, desværre har jeg, som du kanskje har lagt merke til, fått noe på linsen. Kameraet mitt er blitt skranten etter at jeg falt med det på fjelltur i sommer, så når økonomien er litt bedre bør jeg vel kanskje innvistere i et nytt et:)


Lillemor forelsket seg fort i bamsen og med engang jeg tok den fra henne hoppet hun opp og skulle absolutt ha den tilbake:)hihi.. hun er så skjønn!



På slutten av dagen var vi så heldige å få dele et bord med noen jenter som het ingvild og camilla, da fikk Rune kjøpt seg 17 mai pilsen og Lillemor fikk en liten blund:) Bordet var flott plassert midt på bryggen med deilig sol så der ble vi sittende til klokken var 7:) I morgen er det frem med bøtte og vann så vi får vasket litt til familien kommer på besøk, de skal møte en oppdretter her i Bergen for å ta med seg sin nye schæfer tispe hjem=) Skal bli spennende å se om Lillemor kommer overens med henne:) Jeg skal holde dere oppdatert.






No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv