Monday, May 21, 2007

HELGEBESØK:)

På fredagskvelden kom mamma, pappa og broren min Brian på besøk fra Ålesund, de skulle møte en oppdretter for å hente hjem schæfertispen som min bror fikk i konfirmasjonsgave:) Her ligger Lea under bordet med bamsen til Lillemor:)

Lillemor og Lea kom godt overens, Lea var selvsagt litt usikker til å begynne med siden hun nettopp hadde dratt fra moren sin. Min tøffe mopsefrøken kan være ganske så pågående og hun vet ikke helt når hun skal stoppe, men Lea begynnte etterhvert å si ifra at nok er nok;)

Her er mine skjønne foreldre:) Rune fylte 21 år på lørdagen så vi dro på pastasentralen med mamma,pappa,brian,malin og stig for å feire litt:)

Her sitter bursdagsbarnet å venter på pizzaen sin, tror nok det er derfor han smiler så bredt:)

Her er jeg, Brian og pappa:) Vi måtte ta bilde av alle sammen for å dokumentere begivenheten,hehe:)

Min søster Malin og hennes Stig måtte jo også knipses:)

Trodde ikke du Lillemor var med? Jo såklart skal hun vær med å feire pappan!hehe.. Vi ringte pastasentralen for å høre om hun kunne ligge i bag`en under bordet, siden hun som tok tlf var en stor hunde elsker så gikk det fint;) Lillemor ser litt smågal ut på dette bildet, tror det er for hun er veldig ivrig over strupen jeg la ned i buret:)

Her er Lea og Lillemor i gang med å leike, som dere ser er Lillemor veldig pågående:) "kom igjen da Lea"..

Litt leikebiting og hopping og herjing måtte til:)

Like før mamma og de skulle begynne på turen tilbake til Ålesund gikk vi en liten tur på kirkegården hvor vi slapp løs Lillemor og Lea:) Lillemor og Lea begynnte å leke sisten rundt et tre, men stakkasr Lea har ikke heilt kontroll på beina enda og Lillemor lurte henne trill rundt.. For en liten fantejente..hehe

Hehe..når Lea var kommet på ene siden av treet, var Lillemor for lengst på andre siden og lo:)

Etter mye frem og tilbake med masse nye opplevelser og å ha fått en ny venn, sluknet Lea på gulvet. Det gikk ikke lenge før Lillemor kom å la seg ved siden av henne og sovnet:) Er de ikke søte ilag?!hihi

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv