Tuesday, May 22, 2007

JEG KUNNE IKKE DY MEG:)

I helgen var jeg,mamma og brian på dyrebutikken og kjøpte noe småting. Jeg har alltid ment at hunder ikke skal ha klær, men nå må jeg spise mine egene ord:) Egentlig skulle jeg kjøpe en regnjakke eller noe lignende til Lillemor, noe hun kunne bruke når det var styggevær. Jeg må jo nesten slepe denne stakkaren bare det regner litt,hehe.. Men når vi kom på dyrebutikken var det 50% på hundeklær, jeg tenkte "hvorfor ikke prøve noe på gøy" og da var det gjort! Men kan du klandre meg?Se så skjønn hun er i de da!! Hun fryser ikke nå lenger, bare synd det går mot sommer og ikke høst.. Må vel sy ut jakken til den tid;P

Her poserer hun fint:) ahh..for en liten dame asså;)

Her er flisgenseren jeg kjøpte, syns hun minner meg litt om Rocky i denne genseren:) Heldigvis hadde de den i en litt større størrelse så hun ikke vokser ut av den med engang:)



Et siste knips av Rockygenseren:) Tøff, akkurat som personligheten:)


1 comment:

Umbrella's said...

Hei, hei og takk for i går. Det var litt av et regnvær vi gikk ute i. Stakkars mopser som bare ville hjem til slutt. Doffen ble tørket etter alle kunstens regler (han liker det ikke) og etterpå satt vi i godstolen med fleeecepledd over meg og 2 mopser. Doffen frøs litt, måtte skjelve litt så mor pakket han ekstra godt inn ;) Liker bildene dine. Tror jeg skal kle opp Lotte å ta bilder av henne også. Regner med at noe jeg har er for lite men da kan Doffen få det. Ikke de rosa grensene da for da tror jeg han blir sur hehe. Lykke til med eksamen idag!!!! Snakkes snart.
Hilsen
Linda


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv