Monday, May 28, 2007

BADEDAG!!

Her har vi fått ho mor opp i baljen, mon tro om hun er litte granne fornærmet på meg akurat der?!hehe

Jeg og Rune har endelig fått kjøpt oss lister til leiligheten og driver nå og henger de opp og maler de, problemet er bare når noen ringer på døren springer lillemor og åpner dørene med labbene.. det fører da til hvite poteavtrykk gjennom leiligheten..hehe:) Igår hadde hun fått maling på både poter og pels så da ble det opp i baljen:) På lørdag var vi på dyrebutikken og kjøpte mer mat til henne og vi tok også å kjøpte shampoen som Linda (moren til Lotte og Doffen) hadde anbefalt:) På bildet her har jeg nettopp såpet henne inn før jeg tok henne i dusjen og dusjet henne:)

Her er da resultatet:) Pelsen blei veldig mjuk og fin etterpå og Lillemor sovnet sammenkrøllet i et teppe på fanget mitt, tror hun ble utslitt av hele vaskescenarioet:)



Nå springer hun rundt og lukter som en mann som har tatt på seg for mye etterbarberingsvann, shampoen hadde nemlig en litt mannlig lukt, hehe:)

2 comments:

Umbrella's said...

Næmmen så fin hun ble da:) Fluffy og god sant? Ja no må hun bli klar til utstilling. Er bare litt over en uke igjen til dere skal entre ringen for første gang:)

Pugbully said...

Fine Lillemor :-x

Vi har laga link til dere!

Suss fra pappa Monty & Co


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv