Monday, June 11, 2007

OPEN SHOW I ARNA

I helga var vi på Open Show i Arna, en liten amatør utstilling for miniatyrhunder=) Hverken jeg eller Lillemor har vært med på noe sånt før så dette var jo spennende! Det var uuuutrolig varmt den dagen og de stakkars mopsene hang med tungen ut og peste hele tiden, Lillemor ville bare være i skyggen.

Her skal jo egentlig min kjære lillemamma stå, men Rune tok bilde av henne akkurat da hun satt seg ned, det var varmt for jenta mi og ho ville bare slappe av,hehe.. Men jeg syns hun var kjempe flink og jeg er kjempe stolt av henne, hun ble BIM valp og fikk masse god kritikk:) Om vi skal delta på en annen utstilling så skal vi nok øve litt mer, kanskje jeg mer enn Lillemor,hehe:) Man lærer så lenge man lever:)

Her er Linda i aksjon med Doffen=) Den skjønne broren til Lillemor ble BIR valp og var kjempe flink!!Gratulere så mye Linda:):)
Doffen og Lotte sitter å tar en velfortjent pause i buret sitt etter at begge to stakk av med BIR tittel, er ikke de skjønne? Mopser er bare herlige små dyr:)

Lillemor var så heldig å fikk låne et bur av Linda, det blir fryktelig varmt for mopser i sola og det spesielt for de svarte. Idag har vi vært å kjøpt et bur selv til Lillemor, kanskje litt stort,men de hadde ikke mindre (pluss da er jo der plass til flere enn bare en hund,hehe).

Rune var også med denne dagen, det var kjempe kjekt å endelig få med seg "pappsen"! Han fikk møte Doffen, Lotte, Linda,Mandi og ikke minst den skjønne jenta til Linda, Henriette:)

Her sitter Lillemor stolt foran sløyfene hun vant:) aaaahhh.. for en premie hund,hehe.. Hun så jo litt elegant ut der da!

Også et siste knips av skjønnheten min:)

1 comment:

Umbrella's said...

Takk for en fin dag! Vi storkoste oss selv om det var varmt:)
Var ikke hjemme før i sjutida om kvelden så det ble seint. Glemte å få med kritikkene til moppene også:( Det var litt surt siden Doffen gjorde det så bra. Jaja skal ihvertfall huske det neste gang... Ha en riktig god tur til Ålesund så snakkes vi når du er tilbake!!!


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv