Sunday, April 15, 2007

LILLEMOR PÅ BYTUR


I går var det bytur på lille luringen vår:) Vi hadde tatt med mat og vann og alt var klart for en strålendes dag i byen. Lillemor var veldig ivrig og var ikke redd for motorlyder eller store folkemengder, det var bare nyskjerrighet. I byen var det mange hunderaser og Lillemor fikk møte en del av de:) Hun yppet seg blant annet mot en flatcoat retriver, jenta er tøff må du skjønne:)hehe.. Hun møtte også på puddel, fuglehund, scheafer, osv...
På torgallmenningen her i Bergen ble hun en stor attraksjon og mange stoppet for å klappe henne:) Jeg, stolt som jeg er, synes det var bare kosligt:)
Det ble en veldig lang dag, vi var i byen fra klokken var 12-1 til klokken var 4-5! Da vi kom hjem til leiligheten trodde vi at hun kom til å slukne med en gang, men nei da, nå var hun i full fyring og hoppet og sprang over alt!.. Hvor hun fikk energien sin fra vet ikke jeg, min var isåfall tom;)hehe

1 comment:

Claudia said...

Heisann..

Kjempesøt jente du har der.. Gjesteboka fant jeg på et annet sted og satte det inn her via html.. Det var bare flaks at jeg greide å få det til i det hele tatt.. Hehe..

Claudia


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv