Friday, April 13, 2007

FØRSTE NATTEN ER OVERSTÅTT:)




Nå har andre dagen til Lillemor i det nye hjemmet sitt begynt:) Den første natten gikk kjempefint! Jeg ble liggende våken til klokken to på natten for å forsikre meg om at alt gikk bra, men det var visst lite vits i:) Lillemor sov og snorket og det kom ikke et knyst fra henne! Da klokken var blitt 4 på natten våknet den lille og var klar til å leike, men nei, da var det natt!hehe.. Etter en god massage og litt gosnakking sank den lille kroppen ned i sengen igjen og sovnet:) To og en halv time til fikk jeg sovet før Lillemor bestemte seg for at nå var det morning! Da måtte jeg overgi meg og ta på meg klærne for å ta en liten morgentur:) Det ble ingen uhell iløpet av natten, dette klarte hun å holde igjen til jeg tok henne med på morgenturen:) Da kom både det ene og det andre!hehe.. Idag har vi vært på 3 småturer hittil og det stortrives hun med! Lillemor er en skikkelig sosial kose hund og stopper alle som møter på henne for å få litt kos og klapp:) Og det er heller ikke så vanskelig å få folk til å stoppe, hun sjarmerer alle sammen:) Verdens søteste!!!!


1 comment:

rihanna said...

så søtt dyr :) hunden også forsåvidt!


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv