Thursday, April 12, 2007

DA ER LILLEMOR HJEMME!!!


Idag skjedde det jeg hadde ventet en evighet på:):) Vi hentet vår kjære Lillemor hjem!!
Vi startet dagen med å besøke banken før vi tok bussen til sundkjerringens kennel. Der ventet matmor Kjersti og Lillemor & co på oss:) Etter å ha skrevet under kontrakt og fått litt informasjon skulle vi få ta med oss den lille hjem. Kjersti var så snill å kjørte oss hjem igjen og Lillemor fulgte spent med under kjøreturen. Da vi kom hjem var det mye utforskning av det nye huset før hun roet seg litt ned. Hun var også med en liten tur til butikken opp i gaten og der kan du tro det var mange nye og rare lyder:) Etter middag ble det en liten tur til ut for å bæsje og tisse litt og det gikk kjempe fint! så flink!! Nå ligger den lille prinsessen og tar en velfortjent middagslur, dette har hun taklet kjempe fint hittil=) Oppdatering om hvordan den første natten gikk kommer=)
Ps: Lillemor er den i midten på bildet, de andre er brødrene:)

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv