Thursday, March 29, 2007

Fra valp til voksen hund



Ja no har e skaffet meg lesestoff til påsken=) Har sjekket en del på internett om hvilken bok som er bra å skaffe seg før valpen kommer og denne boken hadde fått mange gode anmeldelser! Dette er en heldekkende bok om valpens oppdragelse, utvikling og atferd. Den inneholde kunnskap som kan hjelpe deg med å forme valpen til den følgesvennen du har drømt om:) Det er isåfall det som står bak på boka,hehe:) Jeg skal isåfall lese denne og så kan jeg komme tilbake og kommentere om jeg likte den eller ikke!

Ha en god påske alle sammen:)

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv