Wednesday, April 18, 2007

BETTY BOOP


For dem som ikke vet hvem Betty Boop er så er det en gammel tegneserie flørt som dukket opp i 1930 årene, grunnen til at jeg legger ut bilder av henne nå er fordi Lillemors kennel navn er faktisk: Sundkjerringens Darling Betty Boop!!:)


Som dere kanskje ser, ligner Betty Boop en god del på Lillemor:) Jeg synes isåfall det!hehe.. Hun har de store og uskyldige øynene, de store kinnene og det ravnsvarte håret:) Det virker nesten som om Grim Natwick ( som var den første som tegnet Betty Boop) hadde en mops som inspirasjon når han tegnet:)

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv