Wednesday, April 25, 2007

BUSS OG HUNDETREFF:)



I helga var Lillemor ute å kjørte buss for første gang:) Dette gikk strålendes, hun var ikke redd i d hele tatt..! Istedenfor å være nervøs for alle de nye lydene og alle menneskene la den lille seg ned på fanget mitt å sovnet:)(se bilde) hehe.. det må ha vugget henne i søvn! Hun takler nye ting overaskende bra:) På mandagen var hun også på miniatyrhundetreff på støpeskjeen, der vrimmlet det av pomeranian og andre små hunder, men desværre ingen mopser. I begynnelsen var hun litt usikker på alle hundene som plutselig dukket opp og var ikke helt sikker på hva som skjedde. Lillemor har en tendens til å vær ganske så tøff i trynet når hun møter hunder og bjeffer og knurrer, dette gjorde hun også på hundetreffet i begynnelsen. På slutten skulle alle slippe løs hundene så de fikk springe rundt alene, plutselig var hun ikke så tøff lenger og hun hilste på mange hunder:) tror virkelig hun hadde godt av dette treffet så dit må vi gå flere ganger:) Nå er det dyrelegen på fredag som står for tur!

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv