Saturday, March 28, 2009

BILDER, BILDER OG BILDER:)

Jeg tok litt forskjellige bilder idag og prøvde å ta bilde av noen av de med øynene åpne, men det var ikke lett:) Jeg vil ikke plage de så mye så da ble det de få jeg klarte å ta:) På bildet under her er Lillemor (selvfølgelig), Agatha, Amalie og Alexander.

Lille Abraham, på ryggen som vanlig:) Abraham er den minste av guttene og veier bare litt mer enn den største tispen.
Agatha, Amalie og Alexander.


Nam nam.. ikke noe å si på appetitten nei;)



Abraham og en av tispene (tror det er Agatha).





Abraham:) Han har åpnet begge øynene, men fikk ikke med det på dette bildet. :)


Albert var første mann som åpnet øynene:) Tror ikke de ser klart enda siden de nettopp har åpnet de, sikkert litt tåkete:)

4 comments:

Jatte said...

Så mye dem har vokst bare på litt under to uker :D
Kjempenydlige, og moro å se at øynene åpner seg og de blir mere og mere "mopsete" i utseende ( og ikke bare små nurk) hihi :D

Victoria said...

Herregud de er nyyydelige.
Elsker når sånne små mopsebebiser ligger på ryggen, og Albert var ikke akkuratt lite søt han heller nei!

Magical Dogs said...

Gratulere så masse med alle mopse valpene...
lykke til videre... det blir mer og mer moro når dei vokser til..

Unknown said...

Mopser som sover på rygg er bare søtest :-) Min gjør det konstant ;)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv