Thursday, January 22, 2009

JULEN 2008

Her er noen bilder fra julen med familien i Ålesund. Lillemor og Schæferen Lea er bestevenninner og de stooooorkoser seg hver gang de er ilag:)


Tok noen trynebilder av Lillemor og Lea mens de låg å hvilte på gulvet.

Tror Lea er den som fikk det mest bisarre ansiktet fra denne vinkelen, lillemor er flat i trynet så da er det ikke like morsomt. Lea dertimot, hehe.. hun ser ikke ut i tåka;P

Lillemor foretar et gerilja angrep mot lea under bordet:) en av deres favorittleker!



På julaften var Lillemor heldig å fikk seg litt svineribbe, som du ser så falt dette veldig i smak.



Brian og Lea har pyntet seg til julemiddagen på hytta:)


Her er fru.Bamse som jeg og pappa lagde på julaften:) Har pupper og alt,hehe.. Lillemor og Lea poserer villig.


JuleLea!!!:)

JuleLillemor!!:):)

Her er vi på vei tilbake til hytta med juletreet vi fant i skogen ovenfor:) Nå er det snart mandel i grøten:)

Brian er fornøyd med fangsten og hoggingen sin:)


Ut på tur aldri sur:)

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv