Monday, March 23, 2009

RESTEN AV BILDENE:)











3 comments:

Jatte said...

Å ..
Missunder dere virkelig å ha de småtassene i hus altså ;)
Får lyst å bare kose og klemme med dem jeg ;) hihi ..
De ser så myke og gode ut !:)

Unknown said...

Åh så skjønne de er:-) virkelig nydelige altså, blir helt dårlig jeg;-) gleder meg til å se flere bilder etterhvert som de vokser:-)

Therese og Sofie
http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-03&id=sofieamierose

Unknown said...

Hei:) ja vi prøver å være flinke å møtes når vi har tid, er så koselig å møte andre og snakke mops;-) hehe vi bor i trodheim og her er det en del snø enda desverre, i alle fall på den kante av byen vi bor:( lengter etter våren nå og begynne å bli rimelig lei snø og slaps, må si jeg misunner dere som har det tørt og bart ja:-)


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv