Monday, February 25, 2008

MOPSETREFF

Det var mopsetreff i Bergen og selv om vi ikke klarte å telle nøyaktig kor mange mopser som dukket opp regner vi med at d va rundt 15-20stk! så her gikk det vilt for se..hehe.. Lillemor e opp i høyre hjørnet her og som du ser så e ho veldig ivrig, d va ikke mye e så av ho..;)


Spring, spring, spring og pes, pes, pes..hehe

Mange mopsa:):)


Enda fler mopsa..


Og enda litt mer mopsa...:) mopsetreffet va kjempeartigt, håpe det blir arrangert et til i nærmeste fremtid:)

2 comments:

Anonymous said...

Attention!

Umbrella's said...

hei hei!!
Ha en riktig fin påske!!!
Kommer du på Bønes utstilligene??
Mopsesuss til Lillemor fra Doffen


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv