Monday, February 25, 2008

JULA 07-08

Vi feiret julaften på hytta i år også, sammens med farmor og farfar:) Juletreet var vi i skogen å fant dagen før, var ganske fornøyd med resultatet:)

Lea er Lillemors bestevenninne, dem kommer veldig godt overens:)


Søtnosen min!!! leik og morro i snøen..

Lillemor fant en ganske så frossen mus under altanen, d va kjempe spennende! Va ikke lett å få tak i ho da, sprang rundt med den i munnen.. fysja..


Posering med snøbart:)


Pappa leika med Lea og Lillemor, dem lika den hjemmelaga leika vi har laga:)


Her e et bilde av hytta vår fra sida, e kjempekosli å vær der:) elska hyttetur!

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv