Thursday, September 20, 2007

BÅTTUR JULI 2007

Himmelen var blå og alle hadde fri fra jobb, det e klart vi må dra på båttur da=) Mamma, pappa, brian, stig, malin,me, lillemor og lea, alle var med,nesten alle, rune kunne ikke. Her sitte vi i båten og sola oss litt, lillemor sitte å kosa se på fanget mitt=)
Vi dro til ei øy som hete svinøya, no har vi nettopp kommet frem og skal til å spise:)
Her er gjengen samlet:)

Mamma var utrolig nok den første som kastet seg ut i vannet, jeg må påpeke at dette er sjeldene bilder av min gode mor,hehe:)

Verdens fineste hund:):) ( sammens med Lea da selvfølgelig)

Neste mann var Brian og Stig, Lea står på sidelinjen, tror ho vurdera å dyppe se litt sjøl=)

woopsideisi..:) brrr..d så ikke så altfor varmt ut ditta vannet.

No har e nettopp vært å kjølt ned lillemora mi, nokke ho ikke e så veldig gla i,hehe..
Lea har gjort se klar:)

IIIIIIIKK... d va visst kaldere enn ho hadde trodd, va rask opp igje ja;)

Fulla farta...!!!!!!!:)

Begge to fikk litt fnatt etter å ha blitt våt, da blei det plutselig veldig mye liv i dem:)
Beste foreldrene som fins:) gomamman og gopappan :):)

På vei hjem stoppet vi båten for å fiske litt, ditte her e dem to første fiskane:) Både Lea og Lillemor var litt skeptisk til disse rare dyra:)

Lillemor holdt seg litt unna dissa fiskane, ho sitte heller litt på høyden og passa på ho=)

Slappa av og sola seg litt:)

D et var en skikklig koslig båttur, varte fra morgen til kveld. Det e bare litt synd at sånne fineværsdaga skal vær så sjeldent her i Norge.

No comments:


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv