Thursday, April 26, 2007

LUKSUS:):)





Idag har rørleggeren vært her og nå har vi ENDELIG fått oppvaskmaskinen igang og kjøkkenvask, nå er det ikke lenger oppvask på gulvet i en balje;) supert! Igår hjalp Lillemor Rune med å fikse benkeplaten ferdig til idag (se bilde), hun skal jo helst sitte på oss hele tiden, jo nærmere jo bedre:) Hun ble litt skeptisk til de rare lydene rørleggeren lagde mens han var her, men som hun alltid pleier å gjør på formiddagen så sovnet hun til slutt! Nå skal jeg og Lillemor spasere oss en liten tur og kjøpe noe vaskepulver, etter det skal vil hjem å starte jomfruturen til maskinen. Joohooo, dette har jeg ventet leeeeenge på:) Etter å ha bodd hjemme og alltid hatt vaskemaskin blir man bortskjemt akkurat på det punktet, hehe.

6 comments:

Umbrella's said...

Søt lita jente du har:)
Den sorte broren hennes bor hos meg. Har i tillegg en gul tispe på 2,5 år. Når jegl leser om henne så er det akkurat som om det skulle være Doffen hehe. Kos deg masse med henen!!!

caroline said...

takk ska du ha:) Ja e merka d når e va med kjersti at de hadde ganske lik oppførsel:) Går du på nokke treff? hadde vært artigt å treffes da:) mobil nummeret mitt e 40885410 om du e interessert?

Umbrella's said...

Har ikke vært på noe treff foreløpig, litt opptatt med å gå på utstilling med jento mi;) Jeg tar kontakt med deg så kan vi treffes...

caroline said...

Ja d høres kjekt ut=) Har litt problem med mobilen for tiden, men ska fikse d så fort så mulig! Om ikke du får tak i me eller e ikke svara på mld, kan du prøve på 47257963:)

Umbrella's said...

Prøvde i går ja men den mobben virket ikke nei :) Prøver igjen senere i dag jeg...

Lene said...

Heisann!utrolig skjønn vovv du har!ser du er mye flinkere enn meg til å lage blogg!har nettopp laget meg en!men har ikke helt peiling på hvordan eg plasserer ting på siden osv...hehe sjekk min da!
www.mopsegullet.blogspot.com


Litt om meg og Lillemor

Jeg er en 22 år gammel jente som studerer i bergen, her bor jeg sammens med min kjære Rune og "babyen" vår, Lillemor:) Lillemor er en en svart liten mops som vi har vært så heldige å få kjøpe med kennel sundkjerringen her i Bergen:) På denne bloggsiden vil jeg skrive om Lillemor`s utvikling fra valp til voksen og forskjellige hendelser som skjer i hennes liv. Hadde vært kjekt om dere la igjen noen kommentarer:) Kos dere:)

Kennelnavn:

Kennelnavn:
Sundkjerringens Darling Betty Boop

Arkiv